Författare |
Meddelande |
< Flygplan och kanelgifflar.. ~ Jo, så atte.. |
|
Postat:
tis apr 11, 2006 5:38 pm
|
|
|
Högsta hönset
|
|
Amme hamnade plötsligt och lustigt i respirator för ett par veckor sedan och ligger nu på sjukhus med TRACK (tub i halsen) så forumet har tagit paus och kommer inte dö.
Vad jag menar är att jag inte har överergett det, utan planerar blåsa mer liv i det sen när jag kan.
/Amme, sjuk men vid gott mod idag |
|
|
|
|
|
|
|
Postat:
tis apr 11, 2006 6:21 pm
|
|
|
Ettagluttare
|
|
Är det inte läskigt, när man ibland läser saker väldigt överskådligt och för fort?
De ord jag först urskiljde var ungefär:
Amme skrev: |
Amme ... ligger nu på sjukhus ... så ... kommer ... dö.
|
Tur att jag läste hela inlägget efteråt.
krya på dig |
|
|
|
|
|
|
|
Postat:
tis apr 11, 2006 6:44 pm
|
|
|
Glad i hågen
|
|
Hoppas du snabbt blir frisk och får komma hem för vi saknar dig!!!
Kramar i massor! |
|
|
|
|
|
|
|
Postat:
tis apr 11, 2006 11:08 pm
|
|
|
Ettagluttare
|
|
Nämen kära du.
Skönt ändå såhär i efterhand att se dig skriva. Vila dig nu, krya till dig och bli frisk så får vi blåsa lite liv i både dig och forumet kanske. |
|
|
|
|
|
|
|
Postat:
tor maj 04, 2006 7:06 am
|
|
|
Inskolning
|
|
Amme hamnade plötsligt och lustigt i respirator för ett par veckor sedan och ligger nu på sjukhus med TRACK (tub i halsen) så forumet har tagit paus och kommer inte dö.
Vad jag menar är att jag inte har överergett det, utan planerar blåsa mer liv i det sen när jag kan.
/Amme, sjuk men vid gott mod idag
|
Har de internet eller kanske t o m trådlöst på sjh? Krya på dig! |
_________________ Skjut inte upp till i morgon vad du kan skjuta ner idag |
|
|
|
|
|
|
Postat:
tis maj 30, 2006 6:20 pm
|
|
|
Högsta hönset
|
|
Nu börjar jag friskna till.. Andas för egen maskin efter 8 veckor på intensiven.
Men hur står det till med er andra, och vad ska det bli av mitt stackars forum.. |
|
|
|
|
|
|
|
Postat:
tis maj 30, 2006 7:28 pm
|
|
|
Glad i hågen
|
|
Nu börjar jag friskna till.. Andas för egen maskin efter 8 veckor på intensiven.
Men hur står det till med er andra, och vad ska det bli av mitt stackars forum..
|
Skönt att se dig igen!
Själv så är det ok efter omständigheterna |
|
|
|
|
|
|
|
Postat:
lör jun 03, 2006 7:04 pm
|
|
|
Ettagluttare
|
|
Jag har mest suttit och känt mig skyldig över att roa mig på Ammes forum när Amme är sjuk. Men kanske Amme blir gladare av att man faktiskt gör det? Skönt iaf att du verkar må bättre nu, hoppas att det fortsätter att bara bli bättre till slut blir bäst!
Jag ska föda barn om en vecka, officiellt. Heh. |
|
|
|
|
Postat:
lör jun 03, 2006 7:32 pm
|
|
|
Fiskespö!
|
|
Men hur står det till med er andra, och vad ska det bli av mitt stackars forum..
|
Skönt att du börjar bli frisk igen tjejen. Kram |
|
|
|
|
|
|
|
Postat:
lör jun 03, 2006 9:35 pm
|
|
|
Glad i hågen
|
|
alizarine skrev: |
Jag har mest suttit och känt mig skyldig över att roa mig på Ammes forum när Amme är sjuk. Men kanske Amme blir gladare av att man faktiskt gör det? Skönt iaf att du verkar må bättre nu, hoppas att det fortsätter att bara bli bättre till slut blir bäst!
Jag ska föda barn om en vecka, officiellt. Heh.
|
Då måste du vara nervös som bara den? Och nyfiken på vem bebisen är! [/list] |
_________________ "Den som har en bibliotek och en trädgård saknar endast en katt"
Blogg: http://blogg.passagen.se/jj.n
Below surface: http://belowsurface.se/forum/ |
|
|
|
|
|
|
Postat:
mån jun 05, 2006 2:39 pm
|
|
|
Ettagluttare
|
|
iggy skrev: |
Då måste du vara nervös som bara den? Och nyfiken på vem bebisen är!
|
Ja, båda delarna! Jag har hållit mig sysselsatt senaste tiden och inte hunnit oroa mig, men nu sista veckan ska jag softa... Så nu kommer tankarna. Man hoppas ju att barnet är helt och sådana saker, och funderar givetvis på ALLT som kan gå fel... Mödrar. |
|
|
|
|
Postat:
mån jun 05, 2006 4:45 pm
|
|
|
Glad i hågen
|
|
|
Ja, båda delarna! Jag har hållit mig sysselsatt senaste tiden och inte hunnit oroa mig, men nu sista veckan ska jag softa... Så nu kommer tankarna. Man hoppas ju att barnet är helt och sådana saker, och funderar givetvis på ALLT som kan gå fel... Mödrar.
|
Jag förstår dig verkligen! Tom jag är lite nyfiken på hur din bebis ser ut
Fast du menar nog BLIVANDE mödrar De är nästan värre än de som redan är mödrar |
_________________ "Den som har en bibliotek och en trädgård saknar endast en katt"
|
|
|
|
|
|
Postat:
tis jun 06, 2006 5:12 pm
|
|
|
Ettagluttare
|
|
|
Ja, båda delarna! Jag har hållit mig sysselsatt senaste tiden och inte hunnit oroa mig, men nu sista veckan ska jag softa... Så nu kommer tankarna. Man hoppas ju att barnet är helt och sådana saker, och funderar givetvis på ALLT som kan gå fel... Mödrar.
|
Jag förstår dig verkligen! Tom jag är lite nyfiken på hur din bebis ser ut
Fast du menar nog BLIVANDE mödrar De är nästan värre än de som redan är mödrar
|
Ni kommer bli underrättade om barnets utseende och andra onödiga fakta, var så säker. Då jag verkligen är en moder kommer jag ju säkerligen hänfalla åt för sådana typiskt beteende som evigt framhållande av MITT BARN och sådana odrägliga saker. Men jag lovar att vara skonsam, om möjligt. |
|
|
|
|
Postat:
tis jun 06, 2006 5:55 pm
|
|
|
Glad i hågen
|
|
Ni kommer bli underrättade om barnets utseende och andra onödiga fakta, var så säker. Då jag verkligen är en moder kommer jag ju säkerligen hänfalla åt för sådana typiskt beteende som evigt framhållande av MITT BARN och sådana odrägliga saker. Men jag lovar att vara skonsam, om möjligt.
|
Äsch då jag tycker om barn så posta på bara |
|
|
|
|
|
|