Författare |
Meddelande |
< Boktipset ~ Under skinnet av Michel Faber |
|
Postat:
sön feb 05, 2006 5:51 pm
|
|
|
Högsta hönset
|
|
|
|
|
|
|
Postat:
sön feb 05, 2006 9:05 pm
|
|
|
Ettagluttare
|
|
|
|
|
|
|
Postat:
ons feb 08, 2006 9:37 pm
|
|
|
Ettagluttare
|
|
Plockade upp boken på biblioteket idag. Vet att jag hade tänkt läsa "Sugar" för länge sedan men den är rätt fet så jag har skjutit på det, den här är mer i normalstorlek. |
|
|
|
|
|
|
|
Postat:
fre feb 10, 2006 12:04 am
|
|
|
Ettagluttare
|
|
Mysen skrev: |
Plockade upp boken på biblioteket idag. Vet att jag hade tänkt läsa "Sugar" för länge sedan men den är rätt fet så jag har skjutit på det, den här är mer i normalstorlek.
|
Sugar ÄR fantastisk! Den är helt okej att ta sig igenom, den är inte så tung som den verkar även om den är tjock! Aw, helt fantastisk.
Jag gillade faktiskt Sugar bättre än Under Skinnet. Men så blev jag totalt insnöad på miljöerna i Sugar, och att då återvända till en blaskig, oromantisk nutid var lite knas (jag läste Under skinnet precis efter jag läst Sugar).
För övrigt såg jag Faber på bokmässan förrförra året och... jag tror jag är kääär. Han var så himla bra och fin. Och så var det en jättedålig person som höll i intervjun och hon var hela tiden tvungen att avbryta honom för att på knackig engelska verkligen bedyra att hon tyckte jättemycket om hans bok och berätta om hur det kändes när hon läste Sugar. Gaw, shut up! Det var ju inte henne vi var där för att lyssna på liksom. Jaja! Det är en bra författare iaf |
|
|
|
|
|
|
|
Postat:
fre feb 10, 2006 12:33 pm
|
|
|
Högsta hönset
|
|
Jaa, Sugar är också helt fantastisk! Jag saknar henne ibland.. |
|
|
|
|
|
|
|
Postat:
lör feb 11, 2006 6:48 pm
|
|
|
Ettagluttare
|
|
Beställt både Sugar och Under skinnet |
_________________ Don´t know about you, but I am un chien andalucien. |
|
|
|
|
|
|
Postat:
tis feb 21, 2006 9:44 pm
|
|
|
Ettagluttare
|
|
Nu har de kommit! |
_________________ Don´t know about you, but I am un chien andalucien. |
|
|
|
|
|
|
Postat:
ons mar 08, 2006 10:28 pm
|
|
|
Dagisunge
|
|
Alltså, jag har läst Under skinnet och tror att jag hajjar vad den handlar om. Kanske
Bland annat Vegetarianism?
Jag gillade boken ...spännande karaktärer och schyssta miljöbeskrivningar. Man såg verkligen stranden framför sig och "tjejen" bärandes sina enorma glasögon...beskrivningarna av deras sexualitet och sexuella känslor var också ...spännande. |
|
|
|
|
|
|
|